Vitrona verkozen tot beste zonweringbedrijf van Nederland 2011-2012


Vitrona Zonwering, Kozijnen en Terrasoverkappingen in Naaldwijk en Berkel en Rodenrijs is maandag 24 oktober uitgeroepen tot Zonvakker van het Jaar 2011-2012. De prijs werd uitgereikt tijdens de ‘Zonvakker van het Jaar’ in het Van der Valk hotel De Cantharel in Apeldoorn.

De Zonvakker van het Jaar is een jaarlijks evenement van vakblad Zonvak Magazine. In het afgelopen jaar kon…


...er gestemd worden. Dit resulteerde in een top 10 waarvan de top 3 bezocht werd door een vakjury. Naast Vitrona in Naaldwijk - met een tweede vestiging in Berkel en Rodenrijs - waren de andere twee genomineerden Zonwering Houten en Laumen Zonwering in Heerlen.

Het werd uiteindelijk een nek-aan-nek race tussen Vitrona en Laumen Zonwering. Juryvoorzitter Peter Besselink prees vooral de pro-actieve benadering van de klant bij Vitrona. Het bedrijf gaf dit jaar een eigen krant uit en op het eind van elk jaar krijgen alle klanten een kerstkaart in combinatie met een winteraanbieding. “Op het gebied van PR en marketing is Vitrona erg actief naar de klant toe”, aldus Besselink.

Volgens de jury is Vitrona een voorbeeld voor de branche. “De spelregels in de retail zijn sterk aan het veranderen. De klant kan zich steeds makkelijker via het internet oriënteren en is daardoor steeds vaker goed op de hoogte. Het belang van winkels is daardoor aan het veranderen; productoriëntatie vindt meer en meer plaats op internet en winkels worden juist bezocht voor de ‘Beleving’ van producten. Want dáár gaat het tegenwoordig om.”

Maar waar liggen nou de verschillen? Verkopers in een winkel laten u het gevoel en emotie bij producten zien. Zij adviseren en begeleiden u bij het maken van de juiste keuze tussen ál die verschillende producten. Ook bekijkt een verkoper op welke manier er goed gemonteerd dient te worden. Vergeet niet dat de montage van uw product minimaal net zo belangrijk is als het product zelf!

Alle veranderingen hebben eigenlijk één ding gemeen; “De klant staat steeds centraler. Het gaat om meer dan alleen de prijs van het product. Voorzorg, nazorg en service bij producten verdienen meer aandacht. Er moet beter gekeken worden naar het belang van de klant. En daar slaagt Vitrona uitstekend in.”

Terug naar de nieuwsberichten en voordeel pagina